silnik 1.8 20v lpg stag4. przerywa dławi się i powoli kreci

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Atuta
    Classic
    • 2011
    • 5

    silnik 1.8 20v lpg stag4. przerywa dławi się i powoli kreci

    Zamieszczone przez promader
    oj miałem na myśli tylny zderzak nie przedni...przedni wiem że był w pakiecie a tylni też?
    Tylni przecież jest standardowy, ma tylko wycięcie na wydech.
    nauka jazdy Warszawa
  • jar3ko
    Classic
    • 2010
    • 10

    #2
    silnik 1.8 20v lpg stag4. przerywa dławi się i powoli kreci

    Witam mam taki problem z moja Octavia. Jak w opisie silnik 1.8 20v lpg rok 1998. Jak dotąd wszystko było super ale w poniedziałek po odpaleniu auto zaczęło dławić się powoli wkręcać i mulić. Sadziłem ze to przez gaz tak że przejechałem 50km na benzynie i to samo. w świecy był olej wiec wymieniłem uszczelkę pod pokrywą oraz świeczki, ale bez rezultatu efekt taki sam jakby na jedna świece nie dawało prądu jutro zmienię kable i zobaczę co będzie. Może ktoś miał taki problem jeśli tak to proszę o radę, aha na kompie nie pokazało żadnego błędu.

    Komentarz

    • skalar
      Rider
      • 2010
      • 575

      #3

      polecam to forum.

      Komentarz

      • jar3ko
        Classic
        • 2010
        • 10

        #4
        Myślę że to nic z gazem bo na benzynie jest to samo. Nadmienię że przepustnica była czyszczona.

        Komentarz

        • huberto44
          Rider
          • 2011
          • 333

          #5
          Świece świecami, ale jak cewki? U mnie jedna 'wybuchła' po zdjęciu pokrywy. Przegazowaliśmy ją z ojcem konkretnie, zagladamy do silnika a sama spirala rozkreliła się i końcówka cewki wystrzeliła do góry. Może to w nich tkwi problem? U mnie zapalił się CHECK ENGINE, ale u kumpla właśnie w Octavce z 98' nie.


          __________________________________
          Ile to razy przedziwne fazy niszczyły więzy dające azyl?

          Komentarz

          • skalar
            Rider
            • 2010
            • 575

            #6
            z cewkami nadal jest ,,akcja serwisowa,,wymiana za darmo.

            Komentarz

            • kamel1980
              Rider
              • 2009
              • 304

              #7
              Zamieszczone przez huberto44
              Świece świecami, ale jak cewki?
              Zamieszczone przez skalar
              cewkami nadal jest ,,akcja serwisowa,,wymiana za darmo.
              To w 1,8T na każdą świecę jest jedna cewka - i to zdaje się, że ich tyczy się akcja serwisowa.
              W AGN jest jedna cewka / moduł zapłonowy.
              Tak więc sprawdziłbym jeszcze kable i ten moduł.

              Komentarz

              • jar3ko
                Classic
                • 2010
                • 10

                #8
                dokładnie tak zrobię jutro zmienię kable, jak to nie pomoże to będę nową cewkę zamawiał i też się zmieni.

                Komentarz

                • Acio
                  Drive
                  • 2011
                  • 64

                  #9
                  Witam, też miałem jakiś czas temu taki problem, zanim zaczniesz co kolwiek kopać, podłącz kompa do gazu i sprawdź ewentualnie wyreguluj ciśnienie na parowniku, u mnie chodzi dobrze przy minimalnym ciśnieniu 1,05 Atm
                  Skoda Fabia 2.0 AZL Elegance

                  Komentarz

                  • jar3ko
                    Classic
                    • 2010
                    • 10

                    #10
                    I problem rozwiązany, cewka/moduł wymienione, kable i swiece też auto śmiga jak nowe.Dziekuję za sugestie i pozdrawiam wszystkich fanów Octavii.

                    Komentarz

                    Pracuję...